EmekGüncel

Mersin Limanı’nda işten atılan işçilerin direnişi 174’üncü gününde

Mersin Limanı’nda sendikaya üye oldukları gerekçesiyle işten çıkarılan 185 işçinin liman önündeki eylemi 174’üncü gününde devam ediyor.

Mersin Limanı’nda faaliyet gösteren Özgüneş Lojistik bünyesinde çalışan 185 işçi, Tüm Taşıma İşçileri Sendikası’na (TÜMTİS) üye oldukları gerekçesiyle 31 Aralık 2025’te işten çıkarıldı. İşçilerin işe iade talebiyle başlattığı eylem 174’üncü gününde sürüyor.

Liman önünde eylemlerini sürdüren işçiler, “Atılan işçiler geri alınsın, MIP sendika düşmanlığından vazgeç” yazılı pankart açtı.

İşçiler adına konuşan Abdülhadi Çakın, sendikalı oldukları için işten çıkarıldıklarını belirterek işe iade edilene kadar eylemlerine devam edeceklerini ifade etti.

Açıklama, “Atılan işçiler geri alınsın”, “Direne direne kazanacağız”, “Zafer direne işçilerin olacak” ve “Yaşasın örgütlü mücadelemiz” sloganlarıyla sona erdi.

Daha fazla göster

İlgili Makaleler

Diğer içerik
Kapalı
Başa dön tuşu