Güncel

NATO Zirvesi gerekçesiyle gözaltına alınanlardan 52’si adliyeye sevk edildi

Ankara'da NATO Zirvesi gerekçe edilerek 23 Haziran’da evlere düzenlenen baskınlarda gözaltına alınanlardan ifadeleri tamamlanan 52 kişi adliyeye sevk edildi.

Ankara Valiliği’nin NATO Zirvesi kapsamında  ilan ettiği OHAL nedeniyle aldığı yasak kararlarının ardından 23 Haziran’da sabah erken saatlerde polis ekipleri tarafından birçok adrese baskın düzenlendi.

İçlerinde YDG, YDK ve Partizan okurlarının olduğu bir çok devrimci ilerici bu baskınlar kapsamında 209 kişi kaldıkları ev ve yurtlardan gözaltına alındı. Gözaltındakiler hakkında 24 saatlik kısıtlılık kararı verilmişti.

Bu gün Ankara’daki polis karakolundaki ifadeleri tamamlanmasıyla  adliyeye sevk edilen 52’sinin savcılık ifadeleri alınmaya başlandı.

Daha fazla göster

İlgili Makaleler

Diğer içerik
Kapalı
Başa dön tuşu