Güncel

NATO Zirvesi öncesi sansür saldırısı: Gazetemiz Özgür Gelecek’in X hesabı erişime engellendi

NATO Zirvesi öncesinde gözaltı, baskın ve tutuklama saldırılarının ardından bu kez devrimci-demokrat basın kuruluşlarının sosyal medya hesapları hedef alındı. Aralarında Özgür Gelecek’in de bulunduğu çok sayıda X hesabına Türkiye’den erişim engeli getirildi.

NATO Zirvesi öncesinde devrimci, demokrat ve ilerici kesimlere yönelik operasyonlar sürerken, saldırıların yeni adresi basın kurumlarının sosyal medya hesapları oldu. Aralarında gazetemiz Özgür Gelecek’in de bulunduğu çok sayıda X hesabına Türkiye’den erişim engeli getirildi.

Gazetemize gönderilen bildirimde, Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kurumu’nun (BTK) bildirimi doğrultusunda 5651 sayılı Kanun’un 8/A maddesi kapsamında @Ozgur_Gelecek8 hesabına Türkiye’den erişim kısıtlaması uygulandığı belirtildi.

Sansür saldırısı, NATO Zirvesi öncesinde Ankara’da gerçekleştirilen operasyonların ardından geldi. Operasyonlar kapsamında gazetemizin Ankara irtibat bürosu polis tarafından basıldı. Büro kapısı kırılırken içeride bulunan dijital materyallere el konuldu, çok sayıda yayın parçalandı.

Operasyonlarda onlarca okurumuzun da evlerine ve kaldıkları yurtlara yapılan baskınlarla gözaltına alındı.

Gazetemiz daha önce de benzer saldırılarla hedef alınmıştı. Nisan ayında Şişli’de bulunan büromuzun kapısı kırılmış, çalışanlarımızın kaldığı eve yapılan baskında bilgisayarlara el konulmuştu.

Baskı, gözaltı, tutuklama ve sansür saldırılarına rağmen yayın faaliyetimizi sürdürmeye devam edeceğiz. Okurlarımızı ve dostlarımızı yeni X hesabımız @Ozgur_Gelecek9 üzerinden gazetemizi takip etmeye ve dayanışmayı büyütmeye çağırıyoruz.

Özgür Gelecek susmadı, susmayacak!

Devrimci-sosyalist basın susturulamaz!

Daha fazla göster

İlgili Makaleler

Diğer içerik
Kapalı
Başa dön tuşu