
Almanya Türkiyeli İşçiler Federasyonu (ATİF) bünyesinde faaliyet yürüten Tohum Kültür Merkezi’nde üç aydır her pazar gerçekleştirilen Marmorieren (ebru) atölyesi, düzenlenen sergiyle tamamlandı. Dernek yöneticilerinden eğitimci Hilal Nikbay’ın yürüttüğü çalışmalarda hazırlanan yaklaşık 50 eser sergilendi.
Üç ay boyunca sürdürülen ebru atölyesi, hazırlanan eserlerin ziyaretçilerle buluştuğu etkinlikle sona erdi. Yaklaşık 50 çalışmanın yer aldığı sergide çocuklar ve yetişkinlerin eserleri ayrı kategorilerde değerlendirildi. Ziyaretçilerin oylarıyla belirlenen her iki kategoride ilk üç sırayı alan katılımcılara çeşitli hediyeler verildi.
Sergi kapsamında Tohum Kültür Merkezi önünde açık havada dayanışma kahvaltısı da düzenlendi. Berivan-Güven, Sevgi-Kemal ile Songül-Vedat tarafından hazırlanan kahvaltıda üyeler, dostlar ve konuklar bir araya geldi.
Yaklaşık 100 kişinin katıldığı etkinlikte ziyaretçiler hem birlikte kahvaltı yaptı hem de sergilenen eserleri inceleme fırsatı buldu. Sanat ve dayanışmayı buluşturan etkinlik, katılımcıların yoğun ilgisiyle gerçekleşti.
Tohum Kültür Merkezi yetkilileri, kültürel ve sanatsal çalışmaların yanı sıra dayanışmayı güçlendiren etkinlikleri sürdürmeye devam edeceklerini belirterek, önümüzdeki dönemde de benzer atölye ve buluşmalar düzenlemeyi hedeflediklerini ifade etti.



