
Yeni Demokrat Gençlik (YDG), 23 Haziran’da NATO Zirvesi öncesinde Ankara’da gözaltına alınan YDG’lilere ilişkin yazılı açıklama yaptı. Açıklamada gözaltıların ardından 13 kişiden 12’sinin tutuklandığı, 1 kişinin ise ev hapsiyle serbest bırakıldığı belirtildi.
YDG açıklaması şöyle:
“Emperyalist savaş örgütü NATO zirvesine günler kala Ankara’da gözaltına alınan 13 yoldaşımızdan 12’si tutuklanırken 1’i ev hapsine çarptırıldı. Şehirlerimizi adeta OHAL’e sokanlar, kendi bedenlerimizle gerçekleştirdiğimiz eylemlerimize kadar yasaklara boğanlar bilmelidirler ki bizler yasaklara boyun eğmeyeceğiz!
Yoldaşlarımız derhal serbest bırakılmalıdır!
Halkların katili NATO’ya karşı 7-8 Temmuz’da gençliği Ankara’ya, Ankara’dan İstanbul’a, Eskişehir’e bütün sokaklara çağırıyoruz!”



